Agencja reklamowa

To podstawowy profil działalności, od którego wszystko się zaczęło.
Lata ’90 były pod tym względem wariackie. Wtedy rynek zalewały zagraniczne firmy i trwał wyścig o pozycje na polskim rynku. Walka o wizerunek to niezwykle ciekawy moment historii reklamy w Polsce.
Na szczęście rynek zmienia się, dzięki temu dzisiaj trafiając na archetypy naszych realizacji z lat ’90 możemy mieszać ironię z odrobiną nostalgii. Niemniej szczęśliwie, masowe rozdawnictwo zamieniło się na profilowany gadżet, a dzisiaj śmieci pozostają najczęściej w formie elektronicznej i nie muszą zanieczyszczać naszego środowiska.

Oczywiście w tym miejscu należałoby napisać o naszej niezwykłej inwencji tworzenia gadżetów, ale…nasza firma to 2, a nawet 3 pokolenia. Zmiana rynku i postęp technologiczny, nie wymusza, a inspiruje do nowych umiejętności… W ten sposób w 2006 roku powstała szwalnia, w 2007 roku pierwsze komercyjne fotografie, w 2018 roku zdobyliśmy pierwsze doświadczenia w roli organizatora eventów, a w 2020 roku zaczęliśmy przygotowywać materiały video. Media społecznościowe, obecność w internecie i „dać się poznać” to wyzwanie trzeciej dekady XXI wieku… 


Szwalnia

Powstała w 2006 roku, ale nie stałoby się tak, gdyby nie namowa i doświadczenia pokolenia, które swoje kroki w tej dziedzinie stawiało już w 1947 roku. To były zupełnie inne realia, w których szczytem radości konsumenta, było odnowienie odzieży, czy uszycie produktu na „całe życie”… My o tym nie zapomnieliśmy i bogaci w ten bagaż wartości realizujemy wysokojakościowe produkcje wykorzystujące najlepsze na rynku dodatki i (chyba jako nieliczni) rozumiemy, że czasami jakość jest ważniejszym kryterium niż cena. Szczególnie jeżeli wynikiem ma być czas.


Znakowanie i personalizacja

W sprawnym procesie produkcyjnym kluczowe jest znakowanie. Pozwala to na niezatrzymywanie produkcji, oszczędza zewnętrzne transporty, a w przypadku skomplikowanych personalizacji, wykluczenie pośredników zapewnia, sprawną komunikację i uniknięcie błędów.
Nasz zespół przygotowuje znakowanie tylko dla realizowanych przez nas produkcji. Robimy to od 2008 roku i wykorzystujemy do tego szerokopojętą technologię termotransferu, sublimację oraz znakowanie elastomerami i wszystkim innym co da się naszyć!
A co w przypadku pozostałych technik? Oczywiście, że realizujemy, ale na specjalnych warunkach u naszych przyjaciół-podwykonawców. Przecież nie będziemy im robić konkurencji!


Tapicerowanie

Tapicerowanie – zasadniczo ciężko stwierdzić czy to komercyjna działalność czy przekucie hobbistycznego doświadczenia w komercyjną zakładkę. Tak – zabytkowe (ale raczej te z lat 80 i 90) samochody stanowią część naszego życia, a ich tapicerki, które nie są ze skóry, są problematyczne w renowacji. Zresztą, jest coś przyjemniejszego niż miły welur?
Tak czy inaczej tę usługę chcemy realizować w formie door to door. Jeżeli ktoś chce uczestniczyć w prowadzeniu projektu to zapraszamy do wspólnej pracy. Zaczynamy od poszukiwania materiałów! Możemy wymienić uszkodzone elementy, albo szyjemy wszystko od nowa. Doświadczenie zdobyliśmy na własnych realizacjach – zmiany tapicerki w rodzinnej pamiątce – Peugeocie 306, czy stowarzyszeniowym projekcie Citroenie C15.